Hoe minstens 30 minuten vetverbrandende lichaamsbeweging per dag te krijgen

De dagen van Zwart hangen waarschijnlijk in brand rond je middel omdat je wilt afvallen, maar je bent het gewoon niet gewend. De kans is groot dat je minder beweegt, en dat is te merken. Je gaat naar buiten, haalt de krant, gaat zitten, leest hem, zet de tv uit en gaat naar bed. Op die manier heb je geen excuus om niet te gaan sporten.

Maar je bent waarschijnlijk een volwassene – je gaat niet van de ene op de andere dag verdwijnen. De fysieke activiteit die leidt tot gewichtsverlies kan ontmoedigend lijken als je denkt aan uren op de loopband of de ontelbare technieken waarover geschreven lijkt te worden in alles wat je leest over hoe je gewicht kunt verliezen.

Het is echter een truc die maar weinig mensen beseffen: afslankoefeningen kunnen opwindend zijn.

Probeer een paar van de volgende eenvoudige oefeningen voordat u aan een workout begint. Ze kunnen overal worden uitgevoerd, en je hoeft niet naar een sportschool te gaan. En als je ze nog nooit hebt gedaan zul je jezelf waarschijnlijk saboteren door ze verkeerd uit te voeren, maar hier is deglosstext die je alles zal vertellen wat je moet weten:

Review of 150 Minutes wijdt de eerste vijftien minuten aan een calorie├źnteller die precies bijhoudt hoeveel calorie├źn je verbrandt.

Bepaal na 150 minuten wat voor soort oefening u de komende 15 minuten gaat doen – stevig wandelen, hardlopen/joggen, of aerobics of yoga.

Je moet ook je streefhartslag bepalen. U kunthttp://www.mytikeapiovascular.com gebruiken, (voor sommige spookadressen en reizen) of op agatingschaal komen voor deze stap.

Het is belangrijk dat u uw hartslag in de gaten houdt tijdens vetverbrandingsoefeningen. U moet stoppen met trainen als uw hartslag hoger wordt of blijft dan 70% van uw maximale hartslag (220 min uw leeftijd).

Je hebt nog een laatste oefening in je gereedschapskist. Het heet de E-W-K-E-R-S-E vorm van cardio.

Samenvattend: het duurt 10 tot 15 minuten om uw lichaam voor de gek te houden dat u inderdaad aan het sporten bent en uw metabolisme aan het stimuleren bent. Je zult nooit alle 15 minuten lichaamsbeweging afmaken tijdens je eerste workout, maar je pakt de volgende dag de draad weer op waar je gebleven was. Dus, vergeet die tijdverspillers als je voor het eerst begint met sporten, en laat je metabolisme opleven met deze eersteSterncoach.

U zult merken dat uw lichaam op lichaamsbeweging reageert als een partner – u zult het moeten blijven pushen. Dus je moet de verwennerij vergeten, want je moet het relateren aan het onderhouden van je metabolisme. Door consequent te trainen en goed te eten, heb je een fenomenaal hulpmiddel tot je beschikking dat afslankoefeningen eenvoudig maakt. Het is de beste manier om weer in vorm te komen.

 

 

Toegewijd aan uw succes.

En gefeliciteerd met het voltooien van de eerste mijlpaal op de weg naar een levendige gezondheid en gewichtsverlies.

Als u altijd met uw gewicht heeft geworsteld, ondanks succes in het verleden, zijn de hulpmiddelen in dit trainingsprogramma ontworpen om uw vermogen om de kilo’s eraf te houden te vergroten.

Denk eraan, je begint niet morgen. Als je dat denkt, raad dan eens? Je gaat morgen niet beginnen.

Neem het besluit om vandaag te beginnen. Visualiseer waar u wilt zijn, en wees dan een stap vooruit, een stap vooruit, met de rest van uw dromen.

Als u altijd met uw gewicht heeft geworsteld, ondanks succes in het verleden, zijn de hulpmiddelen in dit trainingsprogramma ontworpen om uw vermogen om de kilo’s eraf te houden te vergroten.

Denk eraan, je begint niet morgen. Als je dat denkt, raad dan eens? Je gaat morgen niet beginnen.

Neem het besluit om vandaag te beginnen. Visualiseer waar u wilt zijn, en wees dan een stap vooruit, een stap vooruit met de rest van uw dromen.

Ik bedoel, je kunt het. Geef niet op, en kijk nooit achterom.